Ambassaden

Idag har jag varit på den Amerikanska ambassaden och fixat visum! Mitt visumsökande har varit mycket stressigt. Mina nerver har dött flera gånger. Jag orkar inte rabbla upp allt som nästan råkade gå fel, för det var verkligen mycket. Men som tur var så lyckades alltid varje grej räddas i sista sekund varenda gång.

Tyvärr kan jag inte pusta ut ännu. Mitt visum ligger hos posten och beräknas vara i min brevlåda på måndag... Och jag flyger till USA på tisdag. Så ifall kuvertet blir försenat av posten en endaste dag blir flygbiljetten värdelös och vi får fixa en ny. Living on the edge ständigt denna vecka!


Ambasads kö.


Viktiga dokument! (och mitt söta nylle på kuvertet).

Men om allting går som tänkt så kommer jag i alla fall att åka nu på tisdag. Då åker jag till New York med de andra Explorius utbytesstudenterna. Vi kommer var där i 3 dygn och turista. Ser fram emot det så mycket! Hoppas hoppas hoppas att mitt visum ligger i brevlådan på måndag!

Efter vi varit i New York kommer alla utbytesstudenter åka sina egna vägar till sina familjer. Jag kommer då äntligen att få träffa min underbara värdfamilj i Georgia!

 


NEW YORK !


Kommentarer
Postat av: Fredrik Lavesson

Hoppas allt går vägen. Och att jag och Kosmas får familj imorgon och åker med dig på tisdag. :D

2012-08-30 @ 22:20:11
URL: http://usafredrik.blogg.se/
Postat av: Mart

Ojoj. Nervöst. När går flyget på tisdag?

2012-08-31 @ 14:15:37
Postat av: Fredrik

Fredrik: håller tummarna att vi åker tsm! :)

Mart: Planet går typ 11, halv 12. Vilke tid åker ni till Thatiland? Vi kanske hinner hälsa på varann :)

2012-08-31 @ 15:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0