Första augusti

 
Tjingeling! Nu har augusti kommit och jag väntar fortfarande spänt på att få placering.  Jag kommer nog få åka till USA denna månad så det börjar bli lite spännande! Tänkte köpa en månads gymkort och träna med mina biffiga vänner men tyvärr så är jag ju kanske inte ens i Sverige månaden ut! Avresan börjar kännas mer o mer verklig. Min amerikanske organisation, ASSE, skickar inte ut visumhandlingar förens man fått familj så jag hoppas att jag snart får placering så att jag kan börja. Det verkar nämligen vara ganska mycket jobb! Häromdagen fixade jag ett nytt ID kort. Tog foto (250kr!) och gick till banken. Kanske kan jag använda bilden till mitt visum. Alla verkar ha så mycket krångel med o få en bild som är lämplig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0