Nu ser vi nya inlägg!

 
Hej och hå! Sorry att jag uppdaterat dåligt! Men det finns inte så mycket USAkopplat att skriva om just nu. Explorius har inte hört av sig angående något nytt, allt jag gör är att vänta på det underbara samtalet som bringar beskedet om min placering. Samtalet lär komma när som helst, så jag är alltid på helspänn!

Men nu kanske ni undrar. Vad gör en sådan som jag på dagarna då jag bara väntar på ett telefonsamtal?





Jag börjar dagen med att raka mig!


Därefter kommer såklart morgongymnastiken!


Jag kan inte bara stå på händerna. Jag kan även gå ner i split!


Och spagat! Snacka om en spänstig och vig kille!


Då jag går ner i min ståtliga brygga är morgongympan slut. Phew, vilken lättnad. En sådan workout!


Sedan leker jag kurragömma. Kan ni hitta mig?


Lika osynlig som läderlappen.


Spöktrixet.


Ni tittar säkert bara på musen. Men om ni kollar lite djupare in i bilden lär ni bli överaskade. Kanske gömmer sig någon bakom denna listiga mus.

Om det är något ni undrar så tveka inte att kommentera!
PEACE IN THE MIDDLE EAST.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Lavesson

Haha, fan vad du är härlig!

2012-08-24 @ 09:00:01
URL: http://usafredrik.blogg.se/
Postat av: Erika och Tyra

Vi tycker att upplägget på din dag verkar väldigt trevligt och Tyra hälsar att det finns stora likheter med hennes dito. Möjligen vill hon lägga till en sångstund då och då. Hoppas verkligen att du tar med dig dina rutiner till din värdfamilj och introducerar dem där, jag är övertygad om att det skulle uppskattas!

2012-08-24 @ 10:48:16
Postat av: Kosmas

Haha, ditt sjuke fan! Btw, vem är det som fottar dig? Och vart seriöst får du allt ifrån?

2012-08-26 @ 00:15:06
URL: http://kosmasimerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0