visit till Exploriuskontoret - kanske familj snart?

För ett par dar sen tog jag min sista Hepatit spruta och samma dag fick jag ett samtal av Explorius att jag behövde ge dem mina senaste betyg från tvåan.  Jag bor kanske bara 30min från deras kontor så istället för att posta allt så åkte jag dit för o fixa allt lite snabbare. Jag lämnade över mina betyg och sa hej till alla som jobbade där o klappade den lilla kontorshunden.

I alla fall så sa Lina ( tror jag det var ) på kontoret att denna förfrågning av mina senaste betyg förmodligen betyder att jag har en värdfamilj men väntar bara på deras High Schools bekräftelse att ta emot mig. Gud va kul!

 

”Låter som en placering kanske dyker upp snart Fredrik ;-) ” Avslutade Lina med. Hurra!



Såhär nöjd är jag just nu!

 


Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: Ja eller hur! Jag var typ livrädd ett tag innan, men det var verkligen att oroa sig i onödan! Allt gick galant ;) Tips är att inte glömma något bara... haha, då blir det mindre kul...

Åh, vad roligt att värdfamilj verkar vara på gång för dig! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Eller nått sånt :D Haha

2012-08-02 @ 16:11:35
URL: http://usadenns.blogg.se
Postat av: Nelly

Ny läsare här! Tänkte bara skriva det.. :)
Hoppas du får besked om din värdfamilj snart!

2012-08-05 @ 19:01:24
Postat av: Jennifer

Hahhahaha.... bilden... hahahha.
Grattis i förskott (förhoppningsvis) till familj då rå :)

2012-08-06 @ 22:40:21
URL: http://jenniferusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0