Väntan på placering

Jag åker till USA inom 2månader och jag har fortfarande inte fått placering eller familj. Jag får alltid frågan om jag vet vart jag ska men det har jag ingen aning om än! Det är många andra utbytesstudenter som är aningen hysteriska över att inte fått placering ännu men jag är inte så nervös över det som dem är. Det enda som är jobbigt med att inte ha placering är att sommaren blir svår att planera. Jag vet inte när jag ska till ambassaden och jag vet inte när jag lämnar Sverige, så därför bör man alltid vara beredd och man kan inte planera resor i slutet av sommaren.
Jag hade tänkt se Owl City i Köpenhamn i slutet av sommaren men det blir nog inte av pga att jag inte vet när jag ska åka..

Här är jag o Adam (Owl City) då han var i Stockholm!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag ÄLSKAR Owl City! :D

Jag har länkat dig på min blogg nu också Fredrik! Länka tillbaka va?? ;) :D

2012-06-28 @ 22:10:17
URL: http://enligtmyself.blogg.se/
Postat av: Felicia

Är det inte lite dålig stil?

Jättefin design förresten! :D

2012-06-28 @ 23:12:19
URL: http://fairyfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0