Hej o Hopp!

Nu har man alltså startat blogg och ska då kanske börja med att introducera mig, är det så det funkar? Jag heter i alla fall, som bloggens namn kanske hint:ar om, Fredrik Branting. Jag bor i Stockholm och går andra året på gymnasiet där jag läser Naturvetenskap/Musik. Sommaren 2012 sticker jag till USA som utbytesstudent och det är just denna tid som bloggen kommer handla om.

Bloggen är mest tänkt för dem jag känner men det kommer förmodligen vara några bliviande utbytesstudenter som liksaså läser den, vilket är jättekul! Jag svarar gärna på frågor angående allting mellan himmel o jord, så kommentera om ni vill. Hoppas att bloggen uppskattas!

Kommentarer
Postat av: Helena

Har du fått önskat något ställe att åka till eller kan de placera dig vart som helst?
Vilken organisation åker du med?

Hoppas du får ett superbra år i usa för det ska jag också ha! :)

Svar: Hej min första läsare med en fråga!
Jag åker med Explorius o jag har inte gjort något delstatsval så jag kan bli placerad var som helst. Det känns väldigt spännande att inte ha någon aning om vart jag ska hamna och jag tycker verkligen att alla delstater verkar super!
None None

2012-07-04 @ 01:14:20
URL: http://helenafrestadius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0