Drama Trip!

"Fredrik du styrketränar, skådespelar och har en dialekt. Du kommer vara nästa Arnold Schwarzenegger om ett litet tag" haha!
 

Jag och Philip! Och friterad broccoli. Lite nyttig ska man va!
 
Jag har ju drama i skolan som ämne. Det är väldigt kul och alla i lektionen är himla sköna. Vår skola har bra skådespelare och på vår tävling vann vi många priser. Nästa pjäs, Tarzan, kommer att spelas för skolan i våren och den ska jag försöka vara med på. Hoppas jag klarar av o spela apa eller något liknande.


Jag, philip och Troy på drama lektion! Vi är biff.

 
Under teaterresan så gick vi till en dyr fisk restaurang för att fira. Alla gick med på att gå dit bara för min skull! Så snällt! Vår lärare betalade dessutom allt. hehehe. Egentligen hade jag ej fått komma med på denna utflykt, jag var ju inte ens med på pjäsen de spelade.. Men som utbytesstudent kan man charma till sig en del förmåner ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bloggande är intressant! Ovanligt hehe med mat på bilderna!

2012-10-23 @ 15:58:40
Postat av: Daniel (förra klassen)

Hahaha, äntligen hitta man din blogg! xD passa in att spela apa? Du har rollen som i en säck :D

Ha det bra!

2012-10-23 @ 19:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0