Första dagarna av Murray County High School

Jag har nu gått i skolan i tre dagar och det är så himla kul. För jag är väldigt populär.

Nästan alla i skolan med 900 elever vet vem jag är. Då jag går igenom korridorerna mellan varenda lektion så kommer det alltid någon som vill lära känna mig. Jag hör hela tiden ” Wow, that’s the swedish guy! “ då jag går förbi eleverna. Vart jag än är så kollar folk på mig. Det är galet!

Det är tydligen många tjejer som är kära i mig. Det. Är. Helt. Sjukt.
När man blir utbytesstudent blir man genast 10 gånger snyggare! Mina killkompisar säger att många tjejer snackar om mig och det har säkert kommit fram 30st till mig och gett mig komplimanger. Jag är ju inte intresserad för jag har min flickvän i Sverige, så ja hoppas det lugnar ned sig snart haha.

Jag har skaffat ett gäng killkompisar i alla fall och de vill umgås med mig o göra mycket efter skolan o så, så det låter jättebra!  De är stört sköna! Vi var och åt på en restaurang som hette Zaxby’s och det var väldigt kul o gott! De är så förvånade över saker jag inte provat, mat och så. Så de vill ta med mig till flera ställen!

Efter vi käkat så skulle jag i alla fall få skjuts hem av Cole, men jag visste inte var jag bodde så det blev lite knas haha.

I alla fall så har jag bytt ut yearbook med weightlifting. Det var ett sjukt bra val av mig. Grabbarna som gymmade var väldigt schysta och ville träffa mig efter skolan o så. Vi gymmade riktigt oldschool. Bara fria vikter och vi körde sjukt hårt. Nu ska jag bli biff o inte få skuldkänslor av all fet mat!

Jag ska provträna på amerikanska fotbollen imorn! Tagga !!


Amerikanska boys tog mig på restaurang!



Skolkafeterian!

 

 


Kommentarer
Postat av: keivan

hhahahhahahaa han i mitten ser ju ut att vara typ 30 år

2012-09-13 @ 12:36:33
Postat av: Tobbe

Hahaha Fredrik du är så underbar!!

2012-09-13 @ 13:38:24
Postat av: bengt

bra att du tog weight-lifting! på de bilder du har laggt upp ser du så jävla tjock ut! MEGA-TJOCK!!

2012-09-13 @ 14:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0