Mitt schema!

Detta kommer vara mitt schema för hela mitt år i USA!

 

Basic Art.
Bild helt enkelt. Det var en skön mexikanare där så jag tror det blir bra. Jag skulle kunnat ta teater eller piano också, men jag tror bild blir helt okej.

 

Astronomy.
Det är bara seniors (Äldst i skolan, 3an sverige) i denna klass så det är bra!
Iaf, jag trodde det skulle handla om astronomi, stjärnor o så, men det har vi inte gjort än. Vi gjorde en löjligt enkel labb och allt jag sa tyckte dom var supersmart hahah. Syo konsulenten tyckte inte ens att jag skulle ta denna klass för att den var för svår!

US History.
Amerikansk historia. Amerikanska football coachen är läraren, det var underhållande och klassen var skön. Tror det blir jättebra!

American literature.
Detta är typ vanlig engelska. Kanske kommer vi läsa mycket antar jag, på grund av namnet. I alla fall så skrev vi en uppsats och min blev så jäkla bra. Hoppas hon gillar den då jag lämnar in den!
Denna klass är nog den tråkigaste dock. Inga av eleverna är roliga.

Math 3.
Matematik som är lätt rätt. Har hittat ett par sköna grabbar där så denna klass kommer också bli bra!

Lunch.
Lunchen är fet fet fet. Ska kanska ta med mig egen mat. Får se! Sitter med ett himla skönt gäng!

 

Yearbook.
På yearbook gör vi skolans yearbook. Det är en bok som skolan ger ut som handlar om skolåret. I denna klass så intervjuar man elever o tar bilder o så. Det blir perfekt! Spanjorskan som är min ”värdkusin” går också i denna klass.
Tyvärr så kanske jag byter ut denna klass. Den verkar jättebra men om jag ska ha weightlifting (gymma) på schemat så måste jag byta ut yearbook. Jag kommer göra det ifall det finns rum för en till i weightlifting klassen. Måste ju bli biff!

Basketball.
Vi spelar basket! Det är skoj, men skolan är typ bäst på basket i Georgia så de är så jäkla bra! Dock har jag hittat ett par lirare som är på min nivå så det blir nog en kul lektion i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Lars Wyke

Härligt med din positiva inställning till alla ämnen! Yearbook verkar ju vara ett mycket socialt ämne så det är nog inte så dåligt om du måste vara kvar i det heller. Biffningen kanske klaras ändå!

2012-09-12 @ 03:23:14
Postat av: Ylva

Går du i en avgångsklass? Jag tror också att yearbook passar dig bra. Kan vara en bra merit att visa upp när man kommer hem och söker jobb också. Du kan ju träna på fritiden och basketträningen.

2012-09-12 @ 06:28:14
Postat av: Pappa

Om maten är så fet så kan det ju vara bra att byta Yearbook mot weightlifting... ;)

2012-09-12 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0