Sista dagen i Sverige!

Idag har det varit min sista dag i Sverige. Jag har träffat mina coola vänner i min skola, packat klart mina jäkla grejjor, ätit goa farvälsbullar hos min mormor och växlat mina trista kronor till häftiga dollar.

Det har varit kaos ifall jag skulle ens skulle få komma iväg på denna New York weekend innan jag åker vidare till Georgia. Flygbiljetterna skulle beställas 15.15 och ifall jag inte hade fått mitt visum innan dess så hade jag inte kunnat åka till New York... Visumet visade sig komma klockan 15.00!!! Det var precis så att jag hann! Ville nästan kyssa brevbärarens gudomliga postcykel för att han inte var en kvart sen! Han är numera min favorit brevbärare.

Ungefär såhär såg han ut.

                                     Hurtigt värre


Jag kommer sakna alla i Sverige men jag är inte deppig, jag är bara väldigt glad och taggad på att äntligen få komma iväg!


                                MITT VISUUUUUUUM !!!!

Vi ses om 10 månader Sverige! " Bye Bye " som man brukat säga i usa. I will skriva the blogg inlägg when jag kommer to the stora äpplet, New York!

 

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Haha nice jag är cool!!!!!

2012-09-03 @ 20:34:53
Postat av: Fredrik Lavesson

IMORGON ÅKER VI FÖR TUSAN! VI SKA HA DET SÅ GRYMT!!

2012-09-03 @ 23:14:47
URL: http://usafredrik.blogg.se/
Postat av: Ted

Härligt att du är på väg! Hoppas allt går bra och hoppas du har det galet kul! Själv åker jag på söndag! Trevlig blogg föresten!

2012-09-05 @ 14:37:19
URL: http://tedusa.blogg.se
Postat av: Björn Branting

Haha sjukt snygg brevbärare! Dessutom en riktig klippa!

2012-09-06 @ 16:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0