Bonfire

Igår efter fotbollsmatchen så var det en bonfire! Det var en brasa som skolan annordnade och det var mycket elever där. Jag lärde känna många och varje gång jag blir introducerad till en ny så går det till såhär.
"Hey, this is Fredrik, he is from sweden!"
"Oh ye I know who he is!."  Eller så säger de att vi redan har träffats. Många har hälsat på mig men jag känner oftast inte igen dem eftersom det har varit så väldigt många. Alla förväntar sig att jag ska kunna alla hundratals namn men det gör jag såklart ej haha.

Nicole o Emily
 
 
Vi förstörde en bil. Förstår fortfarande inte varför, haha!


Cheerleader!


Sedan så avslutades kvällen med mitt första besök på Taco bell.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0