Friterad gurka

Igår morse åkte jag och gymmade med Willy, Philip och Clay. Jag har styketräning i skolan med Willy och Clay och sen har jag Teater med Philip. Jag bytte nämligen min bild lektion mot drama för ett tag sen, mycket roligare! De skojar med mig och säger att jag är mini-Arnold. Eftersom jag börjat styrketräna mycket och tagit teater så kommer jag bli som Arnold Schwarzeneger, haha!

Efter vi tränat tillsammans så skjussade willy hem mig och han visade mig kvarteret där de bodde, mycket fint!

Senare på dagen så åkte jag, Cole, Carson och Gavin till restaurangen Hooters. Hooters är känd för god mat och servitriser som är bimbos. Efter hooters så åkte vi och åt köpte donuts. Det var inte likt de svenska alls. De här var så himla goda!! Sedan så åkte vi hem till Cole och vi sov över där.

Roligaste dagen i USA hitils!


Wrestling gymmet där vi tränade. Ska prova den sporten efter fotbollen.


Friterad gurka


Maten på Hooters, så gott! Cole är dessutom väldigt vacker på bilden.


Köper donuts! Det var otroligt kul för Carson skrek flera beställningar
från baksätet i bilen medans Gavin beställde på riktigt.
Personen i kassan blev såå förvirrad! haha stackarn.


Ost och kött snack som alla äter. Det är inte gott. haha.


Men nu ska jag gå på bio! Ciaooo.







Kommentarer
Postat av: Lars Wyke

Friterad gurka! Allt går tydligen att fritera. Gurka består av 96% vatten. Alltså, friterat vatten! smaskens!

2012-09-24 @ 13:20:27
Postat av: petra

beef and cheese snacksen kan ju vara bland get äckligaste jag sett i matväg. vad har de gjort med dem liksom.. O.o

2012-09-24 @ 18:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0