Jag bor i USA !

Hej, eller " Hey " som man säger här borta!

Jag har nu varit i Georgia i två dagar. Jag har inte hunnit blogga så mycket för att det har alltid varit saker på gång. Men i alla fall, jag har det Jättebra!! Jag älskar min värdfamilj och Jag trivs perfekt i Chatsworth Georgia. Det känns som att jag kommer att få ett fantastiskt år!

Det är väldigt redneck här där jag bor, men det älskar jag!
Sydstatsdialekten är stor, jag har sett många cowboys, men jag har sett ännu fler med hängselbyxor. Min värdbror klär sig med camoflagekläder och tuggar tuggtobak. Maten är dessutom väldigt fet såklart. Allt är så sterotypiskt underbart!

Här kommer lite bilder från mina 2 dagar här!



Kristie och Harley hämtade mig från flygplatsen, Underbart ögonblick!
Planet var en timme sent för att Obama var på flygplatsen jag kom ifrån.
Alla plan försenades pga terrorist risker!



Såhär ser mitt hus ut! Det är sjukt varmt i Georgia, kommer svettas hela tiden.



Lilla valpen som skar av svansen då vi åt. Ingen vet hur det hände!



Kolton. Älskar pickups, vapen och tuggtobak!



Detta var mina presenter till dem. Alla uppskattades mycket!



Harley är urgullig och älskar spiderman nallen jag köpte.



Walmart! En riktig upplevelse. Feta amerikaner överallt!



Kolton som kollar på jaktprylar, jag ska få komma med o jaga någongång!



Kris och Harley, och en man med cowboyhat.



Vi är 3st utbytesstudenter i släkten. Jag, Japanen och Spanjorskan.
Vi var på middag hos mostern och jag fick träffa släkten, det var supertrevligt! Vi åt en fet fet pizza.


Jag har det jättebra här! Imorgon börjar High school, nervöööööst !








 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik Lavesson

Gött att du har det bra!! :)

2012-09-10 @ 02:31:18
URL: http://usafredrik.blogg.se/
Postat av: Petra

Du kommer bli så himla tjock! Haha! XD

2012-09-10 @ 23:56:52
Postat av: Ylva

Men bor hunden i den där lilla buren hela tiden?

2012-09-12 @ 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0