Jubel

Jag var på min första amerikanska fotbollsmatch igår och det var inte likt något annat jag upplevt. Längtar så mycket tills nästa match då jag får vara med och spela.

Alla var så taggade, alla var så glada och alla hade en sådan medkänsla för skolans lag. Skolbandet marcherande in spelandes, cheerleaders dansade och publiken skrek. Det var otroligt!

Då laget skulle springa igenom den stora planschen in på planen, det stora skynket som man alltid springer sönder påväg in på arenan, så kom det bästa ögonblicket. Alla fotbollsspelare gick ihop med idén att jag skulle få vara den första av alla som sprang ut på planen, och det fick jag göra! Alla samlades bakom skynket och skrek så högt som det går, MURRAY COUNTY INDIANS, LETS GOOOOOO!!!! Och så kastades jag igenom skynket först av alla och sprang in på planen. Publiken jublade och allt var helt galet!






 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lars Wyke

Där hade jag velat vara med!!!

2012-09-16 @ 09:37:55
Postat av: Pappa

Jättebra Fredrik - vilken inledning på din fotbollskarriär!

2012-09-16 @ 15:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0