Rolig dag, varje dag!

Kom precis hem från amerikanska fotbollsträningen och nu har jag gått i skolan i en hel vecka. Snart kanske det blir till vanlig vardag att gå till skolan, men än har jag inte upplevt det. Varje dag blir roligare än den förra och om det fortsätter vara såhära så vill jag nog aldrig åka hem! Skolan på 900 elever har aldrig haft en utbytesstudent som varit kille förut, så det är nog därför det blivit en sån uppståndelse.  Det kommer fortfarande fram folk och pratar med mig och alla är nyfikna och har miljontals frågor. Jag lär känna fler personer varje dag och jag får ca 15 friend requests på facebook varje dag. Får också många meddelande på facebook där folk säger hej, haha. Det är även många som vill göra saker med mig efter skolan men det är svårt med tanke på fotbollen och att jag måste få skjuss..  

Jag köpte i alla fall en ny mobil igår! Det är en billig android från Wallmart och den kommer nog passa bra.

Det är så mycket som händer och därför så mycket att skriva om, men jag har tyvärr inte mycket tid att blogga så därför har det inte blivit några superuppdateringar. Men om det är något särskilt ni undrar om, tveka inte att kommentera!



Murray County High School, home of the Indians!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ändra din design så att din bakgrund inte lyser igenom bilderna? Lite synd att det förstör bilderna...

Svar: Om jag ska va ärlig så vet jag inte riktigt hur jag ändrar det. Min flickvän designade nämligen bloggen.
Tycker det är snyggt på inläggen men som du säger så är det inte fint på bilderna
Men ska försöka sänka genomskillningheten :)
None None

2012-09-18 @ 19:06:20
Postat av: Göran

Problemet kan ligga i webbläsaren. Med Explorer fungerar sidan utan problem för mig men med Chrome går det inte alls.

2012-09-19 @ 09:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0