Tillbaka från Finland!

Heejsan! Nu har jag kommit hem från finland. Jag har haft det superbra där, som vanligt, och nu tänkte jag lägga upp lite bilder. Det kanske är en så kallad "bildbomb",som de stora bloggarna brukar uttrycka det!

Här är det finska huset! Stor gräsmatta. Många svettiga timmar för att klippa den!


Farmor.


Isoäiti, som finländarna säger.


Knas.


Pappa o syster.


Blomfluga!


Lite svårt o se men det är en fiskmås som sitter i granen.
Fiskmåsar brukar inte sitta i träd så den var verkligen extraodinär!


En random gubbe som jag tog kort på ur bilen. Han blev allt lite paff av o bli tagen på en surprise bild!


Här äter vi frukost.
Haha förresten så vet jag inte ens om man brukar kommentera bilderna man lägger upp.. aja!


Släktingar.


hehehe








Jobbade hela dagarna.


Blåvinge.


Pion, finaste blomman!


Jungfru Marie hand, en vild orkidé. Mycket fin o rätt så sällsynt.

Och så sista bilden, två kor.

MUUUUU




Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: Tack! Din design är inte heller så tokig :)

2012-07-27 @ 12:18:14
URL: http://usadenns.blogg.se
Postat av: JESSICA

Haha, måste bara säga att jag började skratta väldigt mycket efter din bild som du tagit på den random gubben utanför fönstret!

Vad roligt att du har tänkt blogga om ditt år i USA, vill själv åka nästa år så ska bli roligt att följa ditt :D

2012-08-02 @ 10:42:40
URL: http://Jessicaaaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0