Min väg från skolan, video!

Har varit rätt upptagen men nu har jag äntligen fått igång kameran! Idag tog jag med den till skolan och spelade in då jag gick hem. Jag borde snackat lite i videon, om vad vi såg osv. Dumt av mig att inte säga något.

I alla fall så ser ni att det är höst. Väldigt vackra träd o färger! Jag ska filma mera, men jag fick inte filma i skolan. Ska göra det ändå hoppas jag, men måste va super-sneaky!

Men här har ni min väg till o från skolan. Jag brukar oftast åka bil men denna dag var jag kvar lite längre i skolan så jag gick hem och passade på att filma det. 


 
 (Ni kanske vill in på Youtube och se klippet istället,
eftersom min design förstör lite grann)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Va vackert det är!

2012-11-17 @ 07:40:34
Postat av: morfar

En intressant första film. Jag ville ju veta hur din skolväg var. Och nu ser jag att du tar genvägen genom "skogen" och att det tar 10 minuter.
Ser fram emot flera filmer - kanske från Floridaresan.

2012-11-17 @ 10:26:59
Postat av: Lars

Filmen blev bäst i Youtube med helskärm. Väldigt lugnt område verkar det vara.

2012-11-17 @ 10:29:40
Postat av: Pappa

Bra film Fredrik! Kul att se att kameran fungerar, verkar bli väldigt stabilt fast man går och filmar. Farmor o jag såg filmen och hon tyckte det var intressant med de olika växterna!

2012-11-17 @ 11:10:26
Postat av: Mart+Tyra+Erika

Roligt att se din väg till skolan. Det var inte särskilt hård trafik. Marken och himlen verkade gunga lite här och var, men det var nog kameran.

Om man får önska saker till nästa film, så skulle jag vilja ser mer dialog och mer bilar.

2012-11-17 @ 15:40:23
Postat av: mormor

Var är alla människorna? Och bilarna? Och björnarna?

2012-11-17 @ 18:44:17
Postat av: Robin + Sandra

Nice :) hehe

2012-11-19 @ 04:50:35
Postat av: Jennifer

Men va hur får du filmen att bli så... rak? Nej stabil heter det. Jag testade att filma där jag bor men det blev typ "Jaaa, här ser ni mitt hus *gupp gupp* nä förlåt det här är asfalt *gupp gupp* oj där kom himlen med visst". Teach me master?

2012-12-03 @ 00:14:53
URL: http://jenniferusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0