The sunshine state!

Det är Thanksgiving break och jag befinner mig nu i Florida, The sunshine state!

Det var en rätt så lång bilresa men jag lyckades sova som tur var. Jag har ännu inte hunnit se mycket av staden Daytona Beach som vi bor i, men jag uppdaterar er så snart jag sett mig omkring. Som jag nämnt innan så är vi här för en stor bilmässa eftersom att min värdfamilj är väldigt bil intresserad. Bilmässan börjar inte förens om 2 dagar. Innan den börjar kommer vi mestadels att jobba med bilen vi ska ställa ut, men förhoppningsvis också hinna uppleva lite av Florida. Jag har det i alla fall oerhört underbart! Hejsan och Svejsan!

Resvägen


50 Buick


Jag med pjamas byxor vid Florida gränsen.

 



Kommentarer
Postat av: morfar

Ja vilken lång resa! Närmare 80 mil om jag räknat rätt. Körning med släp innebär väl också att det gick långsammare. Är "Biucken" från slutet av 40-talet?

2012-11-21 @ 09:43:52
Postat av: mormor

Hmmm...Pyjamasbyxor!!?? Har du vuxit ur alla jeans?

2012-11-21 @ 17:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0