New York!

Jag befinner mig nu i New York och allting med New York är fantastiskt. Staden är så himla häftig! Vi är dessutom ett skönt gäng utbytesstudenter här så vi har det sjukt kul. Nu ska jag påbörja min andra dag, och tidigt imorgon flyger jag till Georgia! Här kommer lite bilder från new york! Älska livet <3


Jag och Anton on a plane. (som Snakes on a plane, fast med oss istället!)


Spelar terrorist spelet GTA innan jag går igenom amerikanska tullen. Perfekt läge!


Grönland! Det landet ska jag fanimej besöka någon gång. Så mycket liv!


NY times square!


Starbucks


De hörde det som att jag hette Bridgelle. hahahh.



Puss på vår buss



Fredrik Fredrik Anton.


Fredrik Anton Fredrik Fredrik Jakob


Livsfarlig grabb regerar över staden.


Jäkligt fin bild. Top of the rock var så sjuuukt bra!



KFC, 9000 kalorier! Lets get tjock.


G


Vi köpte röda bananer. De var äckliga.


De i kassan tyckte vi var galna som köpte dessa.



Fika!


Polis polis potatisgris. hehehehehehehe


Cental park


Skånska Fredrik


Anton


Men nu ska jag vidare på min sista dag i New York. Mer bilder kommer sen!
Snart träffar jag min värdfamilj! ! ! ! ! !

Cred till Fredrik för många utav bilderna!





















 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Skånska Fredriks mamma

Tur att jag tjuvkikade in på din blogg och fick se ännu flera bilder!!! Ha det nu så bra och lycka till i Georgia!

2012-09-07 @ 07:18:02
Postat av: Keivan

AHAHAHAHHAHAHA "Spelar terrorist spelet GTA" . fan vad roliga kommentarer du har skrivit under varje bild haha :D

2012-09-07 @ 18:27:23
Postat av: ((;

Roooligt!

2012-09-07 @ 18:28:04
URL: http://mydinosaurlife.blogg.se
Postat av: Anna

hahah hur fick dom det till Bridgelle??

2012-09-11 @ 23:37:04
URL: http://enligtmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0