aningen omtyckt

Jag tänkte skriva lite om populäriteten jag lyckligt lottat fått genom att vara utbytesstudent.

(OBS! Alla ni som läser denna blogg och är blivande utbytesstudenter, var beredda på att alla har inte lika stor tur som jag. Jag har inte hört om någon som har varit i närheten av den perfektion jag upplevt. Många gråter varje kväll, folk bryr sig inte om dem, de vill bara hem osv. Det har inte bara med skolan man hamnar på att göra. Du måste själv våga öppna dig för alla och låta folk få höra om vem du är. Den andra utbytesstudenten på min skola har inte alls blivit lika populär som jag. )

Att vara utbytesstudent gör dig genast 10x snyggare, 10x roligare, 10x charmigare och 10x mer älskad.  Alla i skolan vill vara min vän och alla vet vem jag är. Då jag går runt i skolan hälsar alla på mig, och då jag går in i olika klassrum för ärenden så stannar alltid klasserna upp av att se mig. Jag är en kändis och det är underbart. Det som är galet är att jag är inte bara känd i min egen skola, utan även i skolorna runtomkring är jag känd. Min vän sa att hennes kompisar alltid frågar henne om mig då de ses! Hennes vänner går i ett annat high school och jag har inte ens träffat någon därifrån! Folk från olika high scools addar mig på facebook, och jag har inte en susning om hur de vet vem jag är. Men även folk från middle school (högstadiet) har addat mig på facebook och pratar om mig i deras umgängeskretsar. Till och med College människor skriver till mig. Jag besökte ju ett college en dag och alla vill verkligen att jag ska komma tillbaka och studera med dem!

Jag skulle kunna få vilken tjej som helst i skolan. Eftersom att jag är utbytesstudent blir jag mycket snyggare än vad jag någonsin skulle kunna vara. Jag får alltid höra att jag är så attraktiv och de har gått rykten i min skola att jag jobbar som modell i Sverige, haha!

Då hela läktaren till amerikanska fotbolls matcherna skrek mitt namn och då folk skrek efter mig då jag o philip sjöng inför skolan är en populäritet många aldrig kommer få uppleva.

Varje dag kommer elever fram till mig och säger att jag inte får lämna landet. Jag är väldigt älskad och ingen vill att jag ska åka hem. Jag vill såklart inte heller åka hem. Det kommer vara en chock att komma hem och lämna all populäritet bakom sig för all framtid. Jag älskar mitt liv så mycket just nu.

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Mart

Jätteroligt att höra och kul att du uppskattar din popularitet så mycket men du får inte lyssna på de som säger att du inte får lämna landet! ;)

2013-01-14 @ 21:15:21
Postat av: Felicia

Det är skönt att höra att du har det bra och trivs!

Men jag vill höra om de där som gråter varje kväll och längtar hem vid jul och så också. :) Så att man kan vara lite kritiskt till sina egna studier utomlands och liknande. Det måste vara något som inte är helt perfekt?

2013-01-17 @ 13:02:32
URL: http://www.fairyfelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0