Presenter till amerikanarna


Ute och letar presenter inför USA. Det finns väldigt många turistaffärer i gamla stan så jag lyckades hittade lite småsaker. Det är dock svårt att köpa finfina gåvor som passar bra innan jag fått redan på hur familjen är.

 
Här kommer presenter direkt från himmelriket. - oh la la!

Möbeltassar, flodar av lyckotårar då de river upp omslagspappret och skådar dessa älsklingar!



Vulgära underklädar, till familjens brudar - en perfekt isbrytare!



En säsong av Skilda Världar. 100% svenskt, humor, äventyr, skilda och världar. Amerikanarna lär tycka detta är en höjdare!



Sveriges Rikes Lag. Jag säger bara wow, Tusentals sidor ren svensk action! Perfekt när man vill skruva upp stämmningen.

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna :)

hahahhahahah

2012-08-15 @ 19:39:14
Postat av: Anna

hahahahahahahahah!!!! du är så rolig ;) :D

2012-08-17 @ 14:26:10
URL: http://enligtmyself.blogg.se
Postat av: Felicia

Nu vill jag se lite nya inlägg! :D

2012-08-22 @ 16:13:39
URL: http://www.fairyfelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0