VÄRDFAMILJ !

Jag kokade spagetti och stekte kyckling då jag plötsigt hörde min mobil ringa. Jag vet alltid att det inte är Explorius som ringer, för så har det ju alltid varit. Men, Jag hade ställt in en speciell ringsignal för Explorius, en låt jag taggar galet till, och nu hörde jag den. Mitt hjärta stannade och jag blev helt borta. Kännde ett riktigt lyckorus och jag vacklade fram till mobilen. Jag svarade med skakig röst och fick höra att.. - Fredrik, du har fått placering. Du ska till Georgia!
Jag uppfattade inte allt som sades i detta samtal, för jag var i min egen lilla värld. Jag var så lycklig! Plötsligt hade det äntligen hänt! Det var i alla fall tänkt att jag skulle lämna lilla landet lagom om ca 10 dagar, så nu är det dags för mig att stressa mig igenom mina visumhandligar!

I alla fall så kommer jag att bo i norra delen av sydstaten Georgia, vid gränsen till Tennessee. Staden heter Chatsworth och där bor ca 4 000. Skolan som jag ska gå på heter Murray County High School!

Jag kommer att bo hos en ensamstående mamma som heter Kristie. Hon har två barn, Harlan 2 år och Kolton 17år! Är så himla glad just nu! Tycker min placering verkar sååå bra !

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jäkla härligt! Tror du kommer få det sjukt bra. Gott me en som är i samma ålder också. :)

2012-08-24 @ 19:16:28
Postat av: Fredrik Lavesson

Så jäkla härligt! Tror du kommer få det sjukt bra. Gott me en som är i samma ålder också. :)

2012-08-24 @ 19:26:35
URL: http://usafredrik.blogg.se/
Postat av: Felicia

Kul! :D
Men jag varnar dig, säger du lilla landet lagom säger jag att du bör tänka outside the box.

2012-08-28 @ 20:32:00
URL: http://www.fairyfelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0