onärvaro beklagas

Hej hej! Jag är fortfarande vid liv, bara oaktiv vid datan. Levet blir bättre dag för dag och jag vill aldrig åka hem! Dock så blir mitt bloggande sämre, dag för dag, så därför måste jag ändra på nånting för att kunna hålla hemsidan igång. Jag ska prova att göra lite kortare inlägg. Då är det inte krävande för mig och jag kanske blir mer motiverad.

Men de finns så mycket roliga saker att göra hela tiden. Att prioritera en blogg är svårt!

Jag hade precis tänkt att slänga ihop några blogginlägg nu denna kväll, men nu kom min vän Clay Thornbury in till mitt hem. Det får bli en annan gång. Hejdå!
 
 
Lilla staden Chatsworth med bergen i bakrunden.
Detta är centrumet, ganska öde!

Kommentarer
Postat av: Bea

Detta var nog just ditt mest onödiga inlägg någonsin, Fredrik. :)

2012-12-15 @ 12:05:19
Postat av: Lars

.. men bilden säger väl en hel del!?

2012-12-15 @ 13:18:18
Postat av: mormor

Hmm..Bergen i bakgrunden ser ju intressanta ut.

2012-12-15 @ 13:39:31
Postat av: Anneli

Hej Fredrik!
Ville bara säga att jag saknar blogginläggen och önska dig en härlig jul "over there"!

2012-12-21 @ 16:49:52
Postat av: mormor

Ja, nu hoppas vi att bloggningen snart kommer igång igen.:)

2012-12-21 @ 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0