Slår till stort - Bankkort!

Hej! Ursäkta min fula rubrik på rim.
Ojj jag har visst haft hela 8st läsare per dag nu! Får se till att uppdatera bättre. Vet bara inte riktigt vad jag ska skriva om. Hade tänk att bara hålla det USA relaterat tills jag åker men kan ju slänga in ett par vardagliga inlägg också om någon vill!

Imorgon ska jag och min lillasyster Vendela se på The Amazing Spider Man! Tagga tagga! Men jag ska också försöka hinna uppgradera mitt ungdoms Nordeakort till vuxenkortet. (Yay jag är vuxen!)

Då jag är i USA ska jag ha Ica bankens ungdomskort, för den har gratis uttag över hela världen. Och sen ska jag ha mitt Nordea kort så jag kan betala med kort ibland men också köpa saker från internet. Här är en vacker bild på korten.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Duktigt Fredrik! Men vadå, går det inte ta ut pengar gratis utomlands?

2012-07-05 @ 23:08:36
URL: http://www.fairyfelicia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0