GoPro

Igår köpte jag en GoPro videokamera! Det är en kamera som kan filma i hög kvalité samtidigt som den är smidig och väldigt liten. Jag kommer försöka ha med den överallt, för den är så liten så att den får plats i fickan. Nu kommer jag filma mycket. Videobloggar av mig och filmklipp av mina upplevelser kommer så småningom fylla upp denna blogg. Det kommer vara lättare för mig att lägga upp information nu, och ni kommer få en bättre uppfattning om hur det är i Amerika nu när ni kommer få se det på film!
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Kul liten manick. Jag ser verkligen fram emot att se vad den kan åstadkomma!

2012-11-13 @ 20:21:30
Postat av: Mart

Mycket bra ide att köpa en liten filmkamera!

2012-11-15 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0