The Richardsons

Dad, Brittney, Jordan, Mom
 
Nu har jag bott med min familj i lite mer än en vecka och jag trivs så bra! Jag är så glad att jag lyckades flytta ifrån min gamla värdfamilj. Min upplevelse som utbytesstudent har ökat markant och detta år i usa kommer nu vara perfekt! Jag fruktar redan dagen jag måste åka hem och lämna alla.

I alla fall så bor jag nu hos familjen Richardson. Det är en riktig kärleksfull familj och stämmningen i deras hem är underbar. Vi kommer alla bra överens och jag gillar att umgås med dem. Ifall denna familj skulle göra som min f.d familj, och tvinga mig ifrån att träffa vänner och bara vara hemma, så hade jag inte ens haft något emot det eftersom jag har det så väl bra här. Vi skrattar så mycket och vi trivs allihopa riktigt bra tillsammans.

Min syster Brittney jobbar som förskolelärare, hon är typ 25 år och hon är väldigt snäll o knasig. Min bror Jordan och jag är väldigt bra vänner och det är riktigt kul att bo med en gó grabb, tillskillnad från min otroligt osköna före detta värdbror. Min mamma o pappa vid namn "mom & dad" är väldigt roliga och snälla. Alla i familjen är riktigt trevliga, jordnära och intelligenta. Jag kan inte hitta något att klaga på med mitt nya familjeliv, förutom att jag möjligen inte passar in med deras bil intresse. Jag kan nämligen inte kan ett livs levande ting om bilar! Men jag hoppas jag snart lär mig!

Tiden jag varit här har varit fullt fokuserad på att bygga klart bilen. Vi måste som sagt få den klar innan Thanksgiving då vi rullar ned till Floridas kust. Vi har jobbat hårt och man blir smutsig som en dammråtta av att jobba med bilar. Men idag ska vi äntligen färga bilen. Det kommer bli en dööööö lääääcker kärra!

Tut tut!


 



Kommentarer
Postat av: Tobbe

Äntligen nytt inlägg!!!

Du måste lägga upp före och efter bilder på bilen½

2012-11-11 @ 15:00:03
Postat av: Anonym

Det verkar vara en helmysig familj!

2012-11-11 @ 20:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0