BRB

Allt är underbart i USA men har inte haft tid att skriva så mycket om det. Mitt schema är alltid fullproppat med planer och det är alltid folk som vill göra saker med mig just nu. Fotbollen bidrar också till att jag kommer hem sent och utmattad. Men allt eftersom så kommer jag blogga mera.

Då jag har tid ska jag skriva bl.a dessa ämnen: Familjen, akademisk nivå på high school, high school spirit, high school drama, religion, hur det ser ut här, syndiga, de olika gängen i skolan, dumma frågor.

Denna helg ska jag nämligen åka till den stora staden Atlanta och gå på ett nöjesfält! Det kommer bli jättekul! Jag är inte tillbaka förens på måndag men då kommer jag tillbaka med bilder osv!
 



 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag vill veta mer om djurlivet. Har du sett tvättbjörnar, opossum-råttor, chipmunks eller bigfoot?

2012-10-07 @ 22:30:27
Postat av: Lars

Och en liten rapport från Atlanta får vi väl?

2012-10-08 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0