Mammuten blev fet och dog

Änltigen kan jag skriva igen. Dessa oaktiva dagar har varit orsakade pga flyttning. Vi har flyttat till ett nytt hus och nu bor även vår mormor med oss. Huset är både större, finare och närmare skolan. Innan så bodde vi i en ” Trailer house ”, dvs en tjusig husvagn typ.  Jag hade inget emot att bo där men vårt nya hus gillar jag mycket mer, det är skönt att bo närmare skolan. Det bodde en del white-trash folk i vårt förredetta område men i vårt nya område har vi istället ponny hästar som grannar. Det är mycket trevligare!

Skolan rullar på härligt. Dagarna blir lite mera vardag men jag är fortfarande lite kändisaktig. Det händer då och då att folk vill ta bild med mig och att de jag inte träffat innan blir glada av o äntligen prata med mig. Jag anstränger mig för att vara utåt och det hjälper mig mycket till att få vänner. Min spanska ”värdkusin” är blyg och inte utåt så hon har det svårare än vad jag har det.

Jag hoppas hinna skriva några inlägg idag som jag kan lägga upp i veckan. Jag måste dock hinna jogga idag för jag har ätit så väldans mycket onyttig mat. Usch. Det är svårt att hålla sig till att äta hälsosamt här! Jag har ätit som en tjock mammut de senaste dagarna. Och ni vet alla hur det gick med mammutarna. De dog ut. hahaha. Kommer komma hem fetare än en fet Bert Karlsson utklädd till en fet jultomte ridandes på en fet julegris.

 

Pizza!


Mycket Pizza


Frukost


Friterad Burito Taco Cheesecake såklart.


Mexikansk mat o vänner!


Hotdog. Så överpackad som det går!


Friterad Snickers choklad och friterad Oreo Cookie!

Kommentarer
Postat av: Lars

Kul matbilder. Mycket verkar kretsa kring mat i USA. När är Hotdog-bilden tagen? Har ni haft Homecoming week?

2012-10-18 @ 10:19:15
Postat av: Anonym

Friterade snickers o oreos??!!?? Whaaaat? Det måste vart vidrigt?

2012-10-18 @ 15:54:26
Postat av: Felicia

Men allt friterat måste smaka typ likadant? Tröttnar de inte?

2012-10-25 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0