3 veckor!

Jag har nu gått i skola här i 3 veckor och det blir bara roligare med tiden. Jag har börjar lära mig några namn utav alla 900, jag lär känna folk bättre och de lär känna mig djupare än bara som en utbytesstudent.  Alla dagar är så roliga, är ständigt glad och tänker på hur lyckligt lottad jag är!
Jag är fortfarande i kändisstadiet i skolan. Många som hälsar på mig och vill lära känna mig. Det är tydligen flera som vill prata med mig men inte vågar, förstår inte vad de är rädda för haha.

En av fotbolls tränarna pratade med mig en träning och vi snackade om hur jag gillade allt osv. I alla fall så är han även lärare, och under hans lektion så hade han pratat om mig för hela klassen hela lektionen hahah, så dagen efter så visste fler i skolan mer saker om mig. Händelser som kretsar kring mig cirkulerar i skolan hur snabbt som helst. Då jag hade ätit friterad gurka visste nästan alla det, haha.


Jag har äntligen fått min utrustning till amerikanska fotbollen nu! Jag kommer vara skolans bästa corner back! Eller inte.. haha. Jag vet fortfarande inte riktigt vad som händer i spelet och jag är ganska förvirrad. Men efter denna veckas träning ska jag banne mig lära mig allt! Jag fick spela min första match i torsdags och det sägs att jag lyckades tackla en kille med bollen och hindra honom från touchdown! Jag vet inte riktigt vad som hände, vet bara att jag hade typ 20 pers liggandes över mig helt plötsligt!





Kommentarer
Postat av: Petra/ midget

haha! jag sitter hemma och skrattar varje gång du lägger upp ett nytt blogginlägg ;) du verkar ju ha roligt i alla fall!
du kan inte fixa en film så vi får se dig spela? hehe
du kan ju alltid googla på reglerna ;)

2012-10-01 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0