Hawaii

På onsdag åker jag till Hawaii! Jag är så taggad!

Som min hunk vän Tobias sade, "För du om någon behöver ju en semester". Hela mitt amerikanska liv är en enda stor skön semester. Denna resa kommer göra mitt underbara liv ännu underbarare. Ibland tror jag att jag drömmer.

Det är en resa för utbytesstudenter. Jag kommer träffa flera personer som alla befinner sig på samma amerikanska äventyr. Vi kommer snorkla, surfa, sola, bad och säga Aloha. Jag kommer att spendera en vecka där med min svenska utbytesstudent vän Anton från Illinois. Jag saknar den rackaren jag mötte I New York. Vi kommer ha vår livs vecka på Waikiki Beach!

På stranden vill jag ej se ut som denna tjocka amerikan jag blivit. Dags att sluta blogga och träna lite istället! Snipp snapp slut!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hahaha hunkvän <333 Faaaan vad fett du kommer ha det nu!!

2013-01-27 @ 14:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0